woensdag

My Zara sandal heels ♡



I just can't wait to wear these new babies, found in Zara!
Just waiting for the sun to shine so I can put them on.
These kind of sandal heels with ankle strap will be
a musthave for this summer.
I love how feminin they are and make your feet look so elegant.
You can were them under almost everything;
from girly dresses to wearing them under your boyfriend's jeans.
 

On my wish-list:
 
Manolo Blahnik Chaos Cuff Sandal
(563.50 euro - so I guess they will stay on the wishlist)
 

Asos 
 
 
 
Rihanna rockin' the ankle strap sandal:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



3 opmerkingen:

  1. Prachtig ! Ik kocht bijna dezelfde, maar ik ben toch voor de volledig zwarte gegaan :)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, ik ben er ook helemaal verliefd op!
      Maar heb ze jammer genoeg niet kunnen dragen -> stomme regen in België!!

      Verwijderen
    2. Ja :s ik heb ze ook nog niet kunnen aandoen :( Enerzijds omdat ik door mijn enkel gezakt was en 6 weken een brace droeg en daarna mijn spier van mijn enkel het nog niet aankon (ik kan nog niet zo lang terug op mijn tenen staan :D supergelukkig toen ik dat weer kon) en anderzijds inderdaad door het geweldige weer deze 'lente'...

      Verwijderen